Dit jaar doen we mee met de Clubloterij.

Wat is de Clubloterij?

De Clubloterij is een overkoepelende loterij die is ontwikkeld om sportclubs zoals de jouwe te ondersteunen, want 80% van de opbrengst uit de loterij gaat naar de sportclub. Deelnemers kopen Clubloten waarmee ze mee kunnen doen aan diverse trekkingen met leuke prijzen. Sowieso is er een landelijke trekking waar 10 x €10.000 wordt uitgekeerd aan de winnaars en hun favoriete sportclub. En jij als club kan zelf ook een trekking organiseren waardoor deelnemers met één lot meedoen met liefst twee trekkingen.

Een Clublot kost €2.50 per stuk, waarvan €2.00 direct naar jouw club gaat. Zo kun je bijvoorbeeld: investeren in je kantine/clubhuis, een mooi lustrum organiseren voor al je leden of investeren in nieuwe materialen. Met de Clubloterij maken deelnemers dus zelf niet alleen kans op mooie prijzen, ze ondersteunen ook nog eens jouw club! https://clublot.nl/bond/jbn/club/budo-boot

Explore More

Judo Examens 2024

26 mei 2024 0 Comments 0 tags

Van 8 juli t/m 13 juli 2024 zullen tijdens de reguliere lesurenjudo examens worden afgenomen.

BUDOKAMP 2024

4 april 2024 0 Comments 0 tags

Een jeugdkamp voor judo-ka en aikido-ka van ca. 7 t/m ca. 15 jaar van deorganiserende clubs. Wat doe je op kamp?Denk aan vlot of kano varen, judo & aikido, bosspelletjes,

Judo jeugd Randori Competities